Vitamin Care

"Att skönhet kommer inifrån har du hört. De dagar då utsidan känns glåmig och grå kan du ge insidan lite extra hjälp. Vitamin Care innehåller vitaminer och zink som bidrar till god ämnesomsättning i kroppens celler samt biotin för hår, hud och naglar."

Det här låter ju helt underbart tänkte jag i morse. Gick runt på jobbet och kände mig inte alls sådär pigg som jag borde. Så hajade jag till vid Vitamin Wells-hyllan och fastnade direkt vid det där "..då utsidan känns glåmig och grå.." och kom på att det var exakt så jag kände. Fort fram med plånboken och halsa flaskan i ett svep. Kände mig bättre på tre korta sekunder. Tills... Linda kommer fram och påpekar att jag måste dricka fyra flaskor till om jag vill få i mig det rekomenderade dagliga intaget av alla vitaminer som påstås finnas i flaskan. Snopen blev jag, och så gick jag och köpte fyra till. Eller kanske inte.


Aja goda är dem i alla fall. Min favorit är Vitamin Defence med flädersmak. Riktigt mums mumsig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0