Veckodag nr 2

Trotts min brist av sömn i natt och det faktum att jag gick upp tidigare än tidigast i morse så har jag vart pigg hela dagen. Så jag antar att jag är nära en kollaps nu. Då är det ju i alla fall bra att jag ligger i sängen, utifall det skulle hända. Men än så länge så känner jag mig fortfarande pigg. Fast jag ska ta ett försök att sova nu i alla fall. Vill ju inte att all denna pigghet ska vända ryggen åt mig och göra så att jag får ta igen det i morogon i form av übertrötthet.  God natt på er!

P.S För er som undrar så gick körlektionen i morse över förväntan bra, och jag ser redan fram emot nästa. Nu jävlar ska jag också in i den här körkortsmatchen! ;) D.S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0