The weekend

Sorry för den dåliga uppdateringen under helgen. Har inte vart hemma sedan i fredags och en dator har jag knappt vart i närheten av. Det får bli min förklaring.


I fredags blev det iaf en lugn kväll hemma (hos Martin). God middag + idol + ost + vin. Det var mysigt!

Lördagen spenderades i täby centrum under eftermiddagen, till min plånboks förtvivlan. Som tur är blev presentkorten använda och det enda jag la "riktiga" pengar på var en underbar röd jacka från everest för några underbara slantar! Älska rea! På kvällen blev det bio, (500) days of summer, med Martin inne i stan. Och efter det åkte vi hem och lämnade bilen för att sedan bege oss till Bällsta och umgås lite med min bror och några av hans vänner. En liten tur in till centrum och 3 kronor hans också med och sängen fick jag inte besöka fören sent på natten.

Den här dagen började ganska sent och jag har inte mått så bra som jag förtjänat att göra. Så efter jag vaknat har tiden mest bara passerat hemma hos martin i soffan. Men det har vart rätt skönt det med!

                 (Det enda jag hatar med helger är bara att de ska gå så himla fort)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0