Täby Centrum it was

Det blev en heldag i täby centrum helt enkelt. Åkte ju hemifrån vid ett och sen rusade tiden bara iväg, och när jag var redo att åka därifrån ja då kom mamma dit och jag stannade och höll henne sällskap.

Fick med mig lite godsaker hem, fast presentkorten ligger kvar lika fulla som förut i plånboken, visakortet däremot blev tyvärr lite tommare. Känns lite sådär, vill ju spara så mycket som möjligt till London, men sakerna jag hittade var såå fiina, så jag var bara tvungen. Nu har jag däremot inträdesförbud i affärer. Tufft jag vet, men det är enda sättet att hålla pengarna i styr.

När vi kom hem slängde jag i mig mat och sen sprang jag hem till mitt andra hem för att vara barnvakt åt mina småbröder mellan sju och halv nio. Efter det blev det språngmach hem till mamma igen där nya Wallanderfilmen väntade på att få sätta igång. Mysigt värre, med morötter och tortilla-dipp (favvo!). Och framåt slutet kom även lakritsgrodorna fram!


En liten tjuvkik på mina små fynd. Det blev en färgglad klänning, en paljettig tisha och en pälsmössa. Den sistnämnda är väl den enda jag är en aning tveksam till. Frågan är om jag kommer våga bära den. Hhm..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0