Sådär ja

Så var man redo för jobb då! 12.30 -21.?? gäller idag och jag är fit for fight, är nämligen sista dagen innan en fyra dagars ledighet. Alltid lite extra lätt att gå till jobbet med den tanken i huvudet.

Den röda t-shirten är på, lika så de svarta byxorna. Nämnskylten sitter där den ska, håret är plattat och maskaran är på. Redo!


Sen tycker jag alltid att lite halvrisiga (eller okej, helrisiga) naglar alltid toppar en outfit. Speciellt min jobboutfit när jag ska sitta i kassan hela dagen och det ända folk ser är mina naglar, eller åtminstone inbillar jag mig det. Men men inget jag hinner göra något åt nu. Får försöka pilla bort det under dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0