Så har ännu en helg passerat..

Herre gud, redan söndag kväll! Det är helt galet! Varför går tiden så fort när man är ledig för?! Speciellt söndagar tycker jag bara rusar förbi. Kanske för att jag går med en klump i magen och ångest hela dagen över att hela helgen redan gått och att det alltid bara är några timmar kvar innan Martin måste åka tillbaka till logamentet. Tragiskt!

Igårkväll var i alla fall en ganska så händelserik kväll. Vi körde en alla-uteställen-som-finns-i-vallentuna-kretsen-kväll. Först åkte jag och Martin hem till Jocke och Joel där det blev mycket lumpensnack, eftersom det är extremt coolt, och vi är så extremt coola människor. Efter det kom Sofie och sällade upp med oss och vi drog iväg till en ganska spårad lokalfest här i skogskrokarna. Efter det drog vi till Våning ett, och efter det till tre kronor, och sist men inte minst avslutades kvällen på Tegel (Om vi inte räknar med donken som slutstopp där jag och Jocke blev övergivna tills klockan var halv fem på morgonen och vi äntligen fick åka hem och sova). Det kallar jag en effektiv kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0