Pälsmössa eller icke pälsmössa, det är frågan!

Ja jag vet, jag är jätteseg på att göra mig i ordning. Men det finns jämt så mycket frestelser som lockar bort mig från banan. Idag var det t.ex ett mycket roligt spel här på datorn som jag har upptäckt. Man kan väl säga att jag är lite av en fiskmamma nu som måste ta hand om sina små yngel! Haha ;)

Men nu är jag i alla fall så gott som klar! Påklädd och redo att visa mig utomhus. Har dock väldigt svårt att bestämma mig för den här nedrans pälsmössan. Gillar den men är rädd för att jag ska känna mig jättedum om jag går ut i den, ja ni vet känslan. Jag vill ju inte att den ska åka ner i väskan på en gång om jag bestämmer mig för att behålla den.

Här kan ju ni iaf få en liten titt på den. Stor och härlig! Känner mig riktigt lurvig i den. Och konstig. Men kanske är det bara för att jag är ovan? Va fasen, 99 kronor pungade jag ut för den. Egentligen ingenting om man tänker på vad massa annat skit jag lägger pängar på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0