Körkort?

Hello gott folk! Idag har jag övningskört i stan för första gången. Skjutsade pappa till och från Slussen, där han hade ett möte. Det gick väl både bra och dåligt. Men mest bra! Dåligt för att jag egentligen inte kan köra bil, bra för att jag känner att jag blir bättre och bättre för varje gång. Så snart kan jag! Roligt är det också nu när man börjar bli bättre! Dock är jag lite sur över att min lillebror på fyra år hann ta sitt körkort före mig. Nästan så att jag ska ta och sätta mig och skämmas i en vrå här någonstanns.



Inte visste jag att det är dagis man ska gå till om man vill fixa körkort snabbt och enkelt. Imorgon är det jag som står där och hänger på låset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0