Nu jävlar!

Nu jävlar ska det där körkortet bli av! Kom nyss in från att ha övningskört i Åkersberga med pappa hela morgonen. Efter det grep jag tag i telefonen och ringde körskolan och bokade en lektion innan halkan om två veckor. Tänkte att det kanske kunde vara bra och få en proffessionell åsikt på om det är något jag kan klara av. Vet inte riktigt om jag törs lita på Martins ord "Alla klarar halkan, det går inte att misslyckas". Haha det tror jag visst att man kan och jag är livrädd för att bli den där "ingen"! Gulp!

Nu måste jag rusa iväg till jobbet! Tur bara att det tar två minuter dit! ;)


Kommentarer
Postat av: Sofie

Vad önskar du dig i födelsedagspresent? vet du vad Julia vill ha?

2009-10-14 @ 16:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0