Nattligt besök

Igår skulle en överaskning vänta på mig här hemma när jag kom hem från jobbet. Istället fick jag ett samtal en timme senare av en sömnig Martin som lyckats somna på bussen och vaknat upp i Norrtälje. Jag tror att jag själv har en inbyggd väckarklocka som gör att jag alltid vaknar precis innan bussen är i Brottby, för under mina 19 år här har jag aldrig lyckats vakna upp i Norrtälje. Eller så kanske jag bara har turen på min sida. Vilket som, så är jag i alla fall mycket glad för det.

Så, igår var alltså första måndagen på, vad kan det vara, 12 veckor (?) som min lilla älskling kom hem till mig. Hans fängelse (lumpen) hade gett dem kvällspermis, och då satte han sig på bussen hem till mig. Gissa om jag belv glad när han äntligen kom fram! :)

Dock blev det ganska sent igår och när han skulle upp och iväg klockan 5 i morse så följde jag med honom upp. Fråga mig inte varför. Men jag antar att det kan vara orsaken till min lilla sleepin this morning.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0