Kvällssysselsättning

Har lyssnat på ljudbok nu tre kvällar i rad, och jag måste faktiskt medge att det är ganska skönt. Lite härligt sådär att slippa läsa själv och bara ligga och lyssna som ett litet barn. Och det STORA pluset med det hela - man kan släcka lampan och stänga ögonen. Dock irreterar jag mig lite på rösten. Men Julia, som har lysnat på den tidigare, säger att man vänjer sig. Så jag får helt enkelt hoppas på det. Det räknas alltså inte som ett problem, utan det enda problemet är att det är så skönt att ligga där i mörkret med stängda ögon och bara lyssna att jag somnar på en gång. Lite skrattretande, eftersom att jag inte kommer någon stans. Har alltid haft lätt för att sova, men seriöst, på de fyra kvällar jag har lyssnat så har jag hunnit tre kapitel. Så, undra hur lång tid det kommer att ta att lyssna klart på hela boken? Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0