jOBB

Jobb var det alltså igår. Fast det är inte så konstigt eftersom det känns som att hela mitt liv består av jobb nu. Så jobb var det alltså. Har precis duschat och ska börja göra mig i ordning innan jag sticker iväg. Igår fick jag ju jobba över lite, var på plats mellan 7.00 - 17.30. Som tur var det söndag och 100% ob på det, så det känns skönt. Men usch så trött jag var i slutet av dagen. Idag ska jag jobba 12.30 - 21.00 som vanligt. Vi höres när jag kommer hem, nu ska jag se om det finns någon frukost till mig här hemma.

Update: Juste Martin ringde från lumpen igår också, och det var nästan lika härligt som att jag skulle ha fått krama om honom. Hatar att de har telefonförbud när de är ute i skogen och leker. Det är nästan det jobbigaste med det hela. Men igår ringde han iaf och jag blev G L A D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0