Jag klarat'!

Gillinge var superkul! Skulle kunna göra det flera gånger om, men då skulle det allt behöva vara gratis! Var lite nervös till en början. Mest för att jag inte visste vad som skulle hända och dels för att jag inte visste om jag skulle klara det eller inte. Skulle ju behöva skämmas ihjäl om jag inte klarat det. "Alla klarar ju halkan!" Men det var inga problem alls det, lätt som en plätt! ;)

Blev dock lite nervös igårkväll när pappa började snacka om att man skulle behöva skriva nått litet prov där. Är inte riktigt haj på allt det teoretiska än så då började svettdropparna samlas i pannan. Det hade ju inte jag hört av någon innan, så det sa jag till honom. Då säger han: Det gjorde jag när jag körde halkan minsan! Haha, vilket var 50 år sedan. Så då lugnade jag ner mig en aning. Skönt att de har tagit bort det iaf! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0