I don't do sleeping

Klockan är snart tolv och jag ska upp klockan 05.30 imorgon bitti. Eller morgon och morgon, skulle snarare vilja kalla det natt, det är ju inte riktigt männsikligt hur tidigt det är. Herregud! Kanske ska ta och göra en all-nightare och sitta uppe hela natten för att inte försova mig. Börjar bli lite rädd för att jag inte ska kunna vaka. Har fem larm på, men vissa mornar verkar det som att jag inte hör dem. Konstigt och en aning jobbigt det där. Får hoppas att min kropp fattar att det är viktigt och vaknar till liv.

Det är nämligen så att jag har bokat en körlektion klockan 07.15 i Norrtälje. Hur jag nu kunde vara så dum?! Över min döda kropp att jag gör det igen. Men men, nu är det som det är, och vill jag inte förlora mina pengar så är det bäst att jag åker dit, hur mycket det än må ta emot (och det är mycket vill jag lova).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0