Goood morning Sweden!

Försökte ge mig på en morgon som gårdagen. En tidig alltså. Var riktigt härligt att gå runt flera timmar innan jobbet och göra diverse saker. Men det vet vi ju alla hur det slutade.. inte så bra. Nu har jag precis gått upp, hunnit platta håret och sätta en kastrull med vatten på spisen. Sen är jag nog rädd att jag måste rusa iväg till jobbet när mina nudlar är klara. Inte alls lika trevlig morgon som gårdagens alltså.

Varför måste sängen vara så skön? Och varför måste det vara så kallt utanför täcket? Måste nog skaffa mig en oskön säng och sova utan täcke för att vänja mig vid kylan i framtiden. Den här morgonstressen är inte hållbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0