Fyllde ju år för några dagar sedan..

Okej, fyra dagar sedan. Och ja jag räknar det som att jag är 19 år och fyra dager. Inte bara 19. Men det går nog snart över. Börjar redan bli jobbigt att räkna dagar ;)

Tänkte att jag skulle beskriva den stora dagen lite eftersom att jag inte hade tid för bloggen då. Var väldigt upptagen förstår ni. För det första och oförlåtliga så jobbade jag (det var ju lördag, så det var jag lite arg på!). Och inte nog med det så började jag klockna 07.00 till råga på allt. Herregud, men det är min vanliga tur det!

Efter jobbet rusade jag hem där huset redan börjat fyllas på med massa glada släktingar. Jag öppnade paket och käkade massa tårta. Efter ett tag smet jag och julia därifrån och åkte hem till Malin och Sarah på cocktailparty med massa goa tjejer jag inte träffat på mycket länge. Väldigt trevligt! Dock borde kvällen ha fortsatt och slutat där. Men resten behöver vi ju inte gå in på. Det var hur som helst en mycket trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0