Första snön

Tänkte bara meddela att första snön faller i skrivande stund. Love it!



Julia kom just inspringande i mitt rum som ett litet barn för att väcka mig och säga att det snöar utanför fönstret. Såhär (över randen) såg mitt inlägg ut förra året när första snön kom. Ända skillnaden är att det var den 31 oktober då, och att jag älskade det. Nu älskar jag det absolut inte. Kanske bara för att den här snön mer liknar slask då inget vill stanna kvar på marken. Men kanske är det ett tecken på att det kommer att bli en vit riktigt vinter i år, och då gillar jag det! Känner inget för det här mellantinget.


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, lite kan han väl köra, men måste nog öva lite mer :) Nu har han fått sina papper igen iallafall, så nu hoppas ja att han börjar öva på riktigt!

2009-10-13 @ 13:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0