En favorit

Idag har jag jobbat hela förmiddan, från 8.00 till 12.30 på mammas jobb. Tänkte att jag kanske kunde göra lite nytta istället för att sova bort hela förmiddan. Vilket jag nu känner kanske skulle vart rätt skönt ändå. Men äsch, är ju ledig fredag, lördag, söndag nu så. Får se till att vila upp mig lite då.

Nu håller jag på och sysselsätter mig med att dricka té, äta en pistagebulle och lyssna på min ljudbok innan jag ska iväg till stan för att möta upp Sofie för bio och förhoppningsvis lite mat. Skulle kunna gissa att hon också kommer att vara rätt hungrig efter jobbet ;)


Hittade mitt favourit-te idag när jag gick in på konsum, Rooibos med vaniljsmak. Är very very happy, för det är very very good! Dessutom är det krav och rättvisemärkt så jag kan må extra bra när jag dricker det! Hur bra är inte det?!



Kommentarer
Postat av: Sofie

Hade du roligt på tegel igår?

2009-10-08 @ 15:19:42
URL: http://metrobloggen.se/SofieAlstrom
Postat av: Anna

Jadå, hade stämt träff med några gamla kompisar så det var jättetrevligt att sitta och snacka och dansa! :)

2009-10-08 @ 22:27:37
URL: http://anniiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0