Det var väl lördag idag?

I så fall har jag haft en väldigt trevlig lördag. Lugn, men trevlig. Strosade runt hemma ett tag på morgonen, sen vid ett någon gång så åkte jag in till täby centrum. Gick runt och kollade lite vilket resulterade i att två leggings fick följa med hem. Båda två lite annorlunda sådär, så det var trevligt. Hade även lite bankärenden att uträtta när jag ändå var där, plus att jag nu fixat till mig ett visa-kort som ska komma hem i brevlådan efter helgen. Mucho mucho nice.

När jag kom hem blev jag barnvakt åt smågrabbarna, vilket betyder puss/kram/gos-stund. Kanske inte lika uppskattat av dem som av mig, men det finns inget sötare än mina småbröder. När jag inte orkade vara elak längre satte jag dem framför tvn (funkar varje gång) och jag fick lite lugn och ro.  Sedan fylldes huset på och jag tittade på idol för första gången den här veckan. Så jag kan väl meddela att jag inte är så där jätteintresserad, det var mest räkorna och småplocket som lockade om jag ska vara ärlig. Och att Julia bjudigt över Sandra, som är kompis med oss båda (En av fördelarna med att vara tvilling).

Nu hamnade jag i sängen. Sandra gick hem för ett litet tag sedan, men innan det satte vi på en 3D film, Coraline, och mumsade i oss lite glass. Det var ganska kul faktiskt, ingen av oss tre hade sett EN 3D-film förut och visst var det lite häftigt allt.


De där fula glasögon borde de göra något åt. Tänk om någon hade tittat in genom fönstret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0