De två personer jag tycker om mest i hela världen

                 
                                                 Min man & min bästa vän ♥

Gud vad jag saknar Martin just nu. Har börjat vänja mig vid att han är borta, men sen när ungefär en vecka gått sen han åkte iväg igen så slår saknaden till. Det är då jag saknar honom som mest och skulle ge vad som helst för att han skulle komma hem så att jag skulle kunna få kramas och pussa lite på honom.

Sofie träffade jag igår så den saknaden är inte lika stor ;) Men innan dess var det några dagar sedan vi träffades sist och då började saknaden komma krypandes även där. Är verkligen skönt att ha en bästa vän som man kan prata om allt och inget med. Just nu är dock snacket mycket om vår jordenrunt-resa som vi ska göra nästa höst. Ska bli helt otroligt kul!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är ju världens sötaste Anna! Jag är så glad att jag har dig. Puss och kram!

2009-10-04 @ 09:43:24
Postat av: Anna

Haha, det var det jag fiskade efter ;) Ne skoja, jag är så glad att jag har dig!

2009-10-04 @ 22:10:42
URL: http://anniiea.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha okaaj! ;) förresten, ströis har börjat smida lite Londonplaner nu. Du hänger väll med?? det vore skitkul! Ströis skulle fråga hennes kompis Hannah om hon ville med också. Så vi blir fyra om du vill med. Datum är inte bestämt ännu, men det ser ut att bli nån helg i november, torsdag till söndag. Men jag hör av mig när jag vet mer :)



Tänk.. Allt det här har jag skrivit på min mobil.. :) den är så jäkla rolig! :p haha



puss och kram

2009-10-05 @ 17:36:56
Postat av: Anna

Å schysst! Ja det är klart jag följer med! Gud vad kul vi ska ha! Ringer dig imorgon!

2009-10-05 @ 23:25:30
URL: http://anniiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0