Allmänbildad?

Har precis plockat upp ur diskmaskinen och tittat på nyheterna (Gud så vuxet). Eller försökt titta på nyheterna rättare sagt, i försök att gör mig själv lite mer allmänbildad. Men det var så tråkiga nyheter om sjukförsäkringar och sjukhusdrama, så jag orkade inte titta klart. Här finns verkligen inget hopp om en mer allmänbildad hjärna. Är van vid att inte förstå eller hänga med riktigt i vad som händer i världen, så jag får helt enkelt fortsätta nicka och låtsas förstå ändå. Men lite tråkigt är det. För det finns ju massa saker jag skulle vilja lyssna på, men så tar de med så himla mycket "skit", hur ska jag orka lyssna på allt det också? Ne, vet ni vad! Min allmänbildning blir lidande av det här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0