1 oktober

1 oktober idag. Herregud vad tiden går fort! Det känns som om vi bara rusat in i hösten, för nu är det verkligen höst. Jag har ingen aning om hur många grader det kan vara ute, men kallt är det. Brr! Eller jag vet inte, hösten kanske har vart här ett tag. Bara det att jag inte har velat ta i den. För samtidigt som de här sista två månaderna bara rusat iväg så känns det som att det var ett bra tag sedan det verkligen var sommar på riktigt. Usch, deppigt!




Update 23.32 : Till och med min femåriga lillebror tycker att hösten har kommit för fort. Det sista han sa till mig när han skulle sova idag var: "Anna, får jag önska mig en sak? Jag önskar, jag önskar att det var sommar." Jag med gubben, jag med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0