Zombielike

Okej, det finns nivåer av trötthet. Jag tror jag är på nivån precis innan man däckar. Fick sova mindre än tre timmar i natt innan jag var tvungen att gå upp kvart över sex i morse och släpa mig iväg till jobbet vid sju. Och herregud säger jag bara. Jag är T-R-Ö-T-T ! Att planera och ha en ost & vinkväll kvällen innan man ska upp och iväg till jobbet vid sju var visst inte en så bra idé som jag tänkt. Men trevligt var det i alla fall, så jag ångrar ingenting. Men nästa gång får bli en helg då jag är ledig! Har jag sagt att jag är trött förresten?

Tyvärr blir det inga bilder av denna kväll. De har jag arkiverat och grävt ner lååånt ner i jorden. De var inte helt okej någonstanns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0