Work work

Den här helgen har det vart jobb, jobb, jobb. Känns inte som att jag har gjort så mycket annat. Men det blir väl så när man börjar halv ett och inte går upp förens man måste en halvtimme innan. haha. I fredags blev det ju dock middag och biljard i stan med sofie, martin och joel. Det var väldigt roligt och det är tråkigt att man inte spelar biljard oftare. Det är ju faktiskt kul!

I lördags blev det en 11 timmar lång arbetsdag och när jag väl fick komma hem var jag väldigt trött. Åkte hem till Martin strax efter, där han, Leveau och Johanna precis satt på en film. Så där hamnade jag i soffan, men var nog lite övertrött för att riktigt uppskatta en film. Felon hette den iaf och de andra tyckte den var jättebra.

Igår, söndag/1:a advent, bestod också utav jobb och när jag kom hem framåt halv tio blev det Sunes jul-tittande med Martin. En julkalender med klass det! Finns några stycken och det här är deffinitivt en av dem! Beställde hem den  till Martin i  vad jag kallade en första adventsjulklapp (Mest för att jag ville se den själv, och dels för att jag vet hur mycket han älskar den, haha).



"Men varför har du blivit så lååång Håkan?"
"... man växer ju så mycket i min ålder."
 

Haha helt klart den roligaste julkalendern någonsin!


Kommentarer
Postat av: Sofie

2009-12-01 @ 08:03:30
Postat av: Sofie

Kul att jag råkade posta en tom kommentar, eb..



tänkte bara på en grej, visst har du kvar ditt gymkort på gym och sim? Jag fick nån "träna 12 dagar grej" härom dagen. Tänkte att vi kanske skulle kunna träna någon dag? Det vore nyttigt och kul.



Kram

2009-12-01 @ 08:08:12
Postat av: Anna

Ja, haha jag tror minsan det. Måste ringa dit och kolla hur lång tid jag har kvar egentligen.



Ja men någon dag i helgen kanske?

2009-12-01 @ 23:00:47
URL: http://anniiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0