Turister i London

Sådär ja, då har man sovit igenom all vaken tid sen man kom hem då (Ja med undantag från de timmar jag har jobbat varje dag). Kroppen hänger dock fortfarande inte riktigt med och det ska bli skönt att vara ledig torsdag fredag och få tillbaka alla krafter. Ni förstår alltså varför jag inte vart in här något, men nu ska jag inte låta er vänta längre ;) Här kommer min och Sofies Londonresa i ord och lite bilder:

Shopping, Big Ben, The London Eye, Oxford Street, Royal National, Russel Square, Underground, Shopping, Garfunkle, Oxford Circle, Julskyltning, Buckingham Palace, Camden market, Fint väder, Ömma fötter, Shopping, Primark, Alto, Covent Garden, Carnaby Street, Dubbelbussar och massa skoj på det. En riktigt härlig Londonvistelse helt enkelt. :)




... fler bilder kommer upp på fassebooken senare...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0