Spel-a-mainiac

Idag är jag som varje fredag ledig och har passat på att köra en lat förmiddag. Alltid lite härligt sådär att bara ligga och slappa. Nu tänkte jag till exempel sätta i The Sims 3 som Julia fick av pappa för några dagar sen. Tänkte passa på nu när hon är och jobbar (Moahaha!). För annars har hon haft den hela tiden. Har gått och blivigt en riktig spelnörd på sista tiden. Farmville på facebook, massa spel som finns här på datan men som man efter ett par gånger måste betala för att spela (!) villket suger stenhårt. Så då har jag bara bytt spel. Vad jag vill säga är: Spel är ju skitkul! Trodde jag var för gammal. Men icke! ;) 



Kommer ihåg att jag älskade att sitta och bygga hus på dessa spel när jag var yngre.
Så det här ska bli kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0