Sömnproblem

Jag tror att faktumet Vänt på dygnet har slagit till mitt liv, hårt! Sover till runt 10 varje dag och sedan har jag svårt att sova, och det slutar med att jag inte somnar förens framåt 02.00- 02.30. Och att försöka sova när man inte kan sova går ju bara inte. Det säger ju sig självt. Men det är jobbigt! Börjar känna mig riktigt trött hela tiden. Funderar på om jag håller på att bli sjuk. Men nej det ska jag inte bli. Det kan jag inte bli! Ska ju träffa alla underbaringar på lördag, så det går inte för sig!



Jag & gullemalin hemma hos moa någon gång i somras. Vi måste kört grimasrally den kvällen, för normal kunde man inte se ut i alla fall. Haha, men jag bjuder på dem! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0