Snart ska det äntligen göras

Idag har jag bokat tid hos min frisör. Har gått till samma i flera år nu och gjort i princip samma sak varje gång. Varför byta när man vet att man får som man vill? Men den här gången tänkte jag faktiskt pröva något nytt och lägga i lite bruna slingor i mitt annars så blonda hår. Försöka få det lite mera höstigt. Ska dit på måndag och jag kan knappt vänta. Det går nästan inte att visa sig bland folk så som jag ser ut i håret just nu.


En bild på mig nu, eller man skulle kunna säga mig & min utväxt, och en bild på mig förra gången jag var hos frisörn för nästan exakt tre månader sedan. Varför måste hår växa!? Skulle vara så mycket bättre om det inte gjorde det. Eller om man fick bestämma själv, som en simsgubbe. ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0