Jag har bara en sak i mitt huvud just nu..

... och det är LONDON, LONDON, LONDON! Har tänkt på denna stad nonstop i snart ett dygn nu, och än är jag inte less på den. Vore ju ganska konstigt annars i och för sig. men faan vad jag längtar! Sofie, vi ska ha så jävla kul!!! :)

Just nu sitter Julia, Sandra & Frida uppe i köket och bokar en resa till London de med. haha, jag vet. Mitt i natten. But I don't blame theme! Har man en känsla av "måste" ja då måste man. Hade vart kul om de hade åkt samtidigt som oss, men istället har de bokat cirka en månad senare. I december alltså. Kanske hoppar ner i deras resväska då om jag älskar denna stad för mycket. Och det finns en risk. Börjar ju som ni märker redan bli besatt. Och då har jag inte ens vart där än!


Oxford cirucs


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ooohh !! jag och Jontte åker också till London! Den 9 - 13 december.. Jag ser fram emot stadenoch all shopping!!!! <3 kul att se din blogg igen, Miss U a bit.

2009-11-10 @ 13:22:36
URL: http://sandraaaask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0