ica in my ♥

Kom nyss hem från ica. Gick alla 30 meter dit och handlade lunch. Clementiner & nudlar och lite annat smått och gott. Fast egentligen vet jag inte varför jag köper nudlar, tycker inte ens att det är särskillt gott. Antar att jag inte kan stå emot en lunch för 5,90. Så nu ska jag i alla fall ställa mig vid spisen och koka vatten. Vi hörs senare!

P.S Hur underbart är det inte att kunna gå runt på ica utan att jobba? Riktigt underbart om ni frågar mig. Gick runt där och drog mig medans alla andra jobbade och bara njöt av att inte behöva ta plingen om det behövdes en ny kassa eller slippa packa upp varor. Haha, fast jag kunde ju inte slita mig från att gå dit på min lediga dag. D.S

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0