Från jobb till jobb

Idag är det torsdag och veckan har verkligen susat förbi. Har i och för sig jobbat hela veckan så det har vart skönt. Men torsdag? Redan? Vad hände där liksom?

Idag skulle jag ha vart ledig med de ringde från dagis i morse och ville att jag skulle vikariera, och innan jag vaknat till ordentligt hade jag redan sagt ja. Men äsch, jobb är lika med pengar, och efter den här Londonresan har jag en gnutta ångest när det kommer till det ämnet. Så lite extra pengar känns inte helt fel. Fick även lönespecifikationen i går och då känn ju allt också genast mycket bättre! ;)


Idag har jag invigt ett av mina favvoplagg från London, denna skjorta från River Island. Fullkomligt älskar den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0