Flu shot, check!

Nu är jag hemma igen. Var hos doktorn i god tid så jag var bland de första som fick en spruta denna torsdagsförmiddag. Var lite rädd först, eftersom jag för det första tycker det är ganska obehagligt med sprutor, och för det andra för att jag var själv och tog en för första gången. Så paniken var inte långt ifrån och någon att hålla handen hade inte vart fel. Men det gick bra. Fick lägga mig ner och sen tog sjuksköterskan ett stadigt tag i armen innan hon stack till, och sen var det över innan jag han tänka "Ajj!". Den snabbaste spruta jag tagit. Säker mindre än en sekund var den inne i armen på mig. Tydligen glömde alla säga det till mig, så att jag hann hetsa upp mig i onödan. Så nu tänkte i alla fall jag säga det. Mindre än en sekund alltså..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0