Fame

Det blev Fame igår med Sofie. Och innan det middag på Hurry Curry, där jag aldrig ätit förut. Men gott var det!  Och kul att prova något nytt! Vet inte riktigt vad jag tyckte om filmen. Eller jo, sådär. Känns som att jag har svårt att riktigt tycka om filmer nu för tiden. Det är tråkigt! Kanske är det för att jag har för höga förväntningar? Jag vet inte. Men den här filmen kändes inte som att den hade någon handling och liknade en serie mtv har kört ganska mycket. (Taking the stage, heter den) och i så fall tycker jag nog att den passar bättre som realityserie, för det var lite det den här kändes som. Men låtarna var bra! Och när man har Sofie som sällskap så blir det ju alltid trevligt!



Cool affisch dock! ;) hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0