Biljardpalatset

Det blir ingen bio ikväll. Utan för er som undrar kan jag meddela att det plir biljardpalatset med Martin, Sofie & Joel istället. Var hundra år sedan jag spelade biljard och killarna diggar det, så det ska bli kul!

Dagen blev inte heller som jag trott, då jag var tvungen att leta upp en Swedbank för att ta ut pengar eftersom att min plånbok blev snodd på en marknad i London (rip :,( ). Men ni behöver inte vara oroliga för mitt kort blev spärrat och jag hade inte så mycket pengar i. Men men sånt är alltid lite surt ändå. Se vad de gav för problem idag till exempel. Det blev alltså inget stan, utan jag tog den enkla vägen förbi täby centrum där jag även passade på att hämta ut min thomas sabo berlock. Sen var klockan redan dags att möta upp och nu sitter jag här och väntar på att han ska bli klar och sen ska vi möta upp de andra. Ha en bra fredagkväll!


Kommentarer
Postat av: "Lovisa Malm"

frågestund i min blogg, fråga vad du vill !

mvh "Lovisa - livet som ett problembarn"

2009-11-27 @ 17:46:30
URL: http://lovisamalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0