Bastabasta

Nu har jag & Julia invigt vår 1,5 vecka gamla (nya) bastu, eller sauna kanske jag ska säga. Riktigt teamwork körde vi på. Hon satte på den, jag kom hem från jobbet, vi gick ut till den. Och jag kan säga att den var helt fantastic! Riktigt stor, men ändå mysig till tusen. Vi körde på ångbastu och jag tror aldrig jag suttigt i en så skön sauna. Det säger jag självklart inte för att det är min bastu ;) , utan för att den är så himla mysig. Brukar inte tycka om att basta så himla mycket. Tycker att det blir så varmt att jag inte klarar av att sitta i den mer än 5 minuter. Men det kommer ändras. Och det här var helt klart inte sista gången.

 

Jag vet! Kanske ska jag flytta min not-ever-happend-ost-och-vin-kväll hem till mig istället! (Ja jag har försökt plaera in en hemma hos Martin). Så kan vi köra en ost & vinkväll / bastukväll! Det vore nått det! Eller vad säger du om det Sofie? :)


Kommentarer
Postat av: Sofie A

Jag och din bror kommer gärna förbi någon gång :) Iaf ja :)

2009-11-04 @ 13:35:26
Postat av: Anna

Ja med det tycker jag att ni ska göra :) Det vore ju jättekul!

2009-11-04 @ 22:12:29
URL: http://anniiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0