Vi hade i alla fall tur med vädret

Vilket underbart väder vi har fått! Skulle vilja säga att jag verkligen har njutigt av det, men eftersom att jag jobbade hela förmiddagen idag, så kan jag inte det. Men efter, oj oj oj. Följde med familjen ut med båten idag efter jobbet. Gud vad härligt det var! Har knappt åkt båt sedan jag var liten och åkte varje sommar med morfar, riktigt mysigt var det! Vi la till vid några klippor där vi låg och lapade sol tills klockan var halv sju och det var dags att åka hem. En riktig sommardag!

Sommar och båtar i all ära, men sådär underbart går det visst inte att ha. Kan väl säga att jag tog mitt första dopp idag. Och inte var det frivilligt. Plums, sa det när jag skulle hoppa i land, och i nästa sekund låg jag i vattnet och plaskade. Alla runtomkring tyckte tydligen att det var jätteroligt, själv var jag mest i chock. Några skrapsår fick jag på köpet också. Så härligt så!

En mysig dag med familjen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0