Slutspurten

Oj oj oj vad tiden springer iväg. Den här sista månaden har verkligen gått undan och nu på fredag tar jag studenten! Woho! Ska bli så j*vla skönt!

Igår tog Therese studenten och jag och Sofie åkte dit för att se henne springa ut, åka flak och vara med på hennes mottagning. Jag säger bara oj, vilka känslor det väckte. Nu är det verkligen nära! Gud vad glad jag blir. Sprider sig lyckokänslor i hela kroppen när jag tänker på det, och på fredag är det dags!


Idag har jag jobbat hela förmiddan, jag vet, det måste ju verkligen vara kanonväder när jag ska sitta inne och uggla hela dagen! Men jag var inte alltför ledsen, för efter jobbet åkte jag in till universitetet och mötte upp sofie och mårten och ett gäng människor då det var någon slags minifestival där. Det var riktigt härligt att sitta och schteka i gräset och solen värmde på ända framåt åtta. Det är så det ska vara! Sommar!

Näj, nu tänkte jag nog gå och lägga mig tror jag. Ska upp vid sex i morgon också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0