Första och (jag hoppas) sista gången

Det blev alltså skiva igår. Åkte tillslut in och mötte upp Martin, Frida och gänget och sen bar det av mot Djurgårn' och Lejonbacken. Stämningen var väl sådär när vi kom, men efter ett tag drog det igång och aj vad mina stackars dansfötter led mot slutet av kvällen.

Strax efter två åkte vi därifrån, men min kväll var långt ifrån över. Martin hade lånat en kompis bil så han kom och hämtade upp oss. Sen bar det av till donken och efter det till Vallentuna för att lämna av Jossan & Timmy, och sen mot kårsta för att lämna av Persimon. När det tillslut bara var jag och Martin kvar i bilden slumrade jag till en stund med tanken på att snart få krypa ner i en skön säng och inte vakna förens sent på eftermiddagen dagen efter. Men efter att ha slumrat till (i vad som kändes som en sekund) väcks jag av martins ord: Vi har fått soppatorsk! Så, tur (?) som vi hade rullade vi sakta in på Brottby trafikplats, för att jag sedan får hem medan martin går och fixar bensin. Jag stapplar alltså in genom dörren klockan kvart i fem på morgonen, och det mina vänner, var slutet på min kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0