Bara ännu en av alla helger i mitt artonåriga liv

Äntligen, vad skönt det känns att ha hela helgen bakom sig. Inte för att den har vart tråkig, tvärtom. Men att allt jobb är klart. Det är så skönt att komma hem söndag eftermiddag, jobbat 16 timmar på helgen och känna att det är över. Toppa det med tanken på alla pengar som ramlar in på kontot i slutet av månaden. Den känslan är oslagbar!

Trotts jobb har helgen vart både innehållsrik och lång (vilket alltid uppskattas!). För mig började den i torsdags då det var mösspåtagning som enda "lektion" i skolan. Sen har den bara fortsatt bra, med grillning och tegel på kvällen där och sen i fredags umgicks jag hela dagen med brorsan och hans Sofie. I går efter jobbet åkte jag hem till martin och sen var det teater på tibble på kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0