8 maj

Så var det fredag igen. Härligt! Tiden går verkligen undan nu, och det är mindre än en månad kvar till studenten. Woho, ska bli riktigt skönt!

Idag slutade vi tidigt och jag åkte in till stan och kikade runt efter en studentklänning. Har en, men den är mer en nödfallslösning. Den är vit, den är fin, men den är lite för vardaglig. Tyvärr verkar det dock inte vilja finnas någon klänning i hela Stockholm som vill bli min, för jag hittade verkligen ingenting. Är helt dött på studentklänningsfronten tycker jag. Aja, får kika vidare..

Helt tomhänt kom jag inte hem. Utan med följde dessa två underbaringar till klockor. Har länge önskat mig en färgglad triwaklocka, men när jag såg dessa kunde jag bara inte låta bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0