Värmen här kommer jag!

Idag åkte jag till stan med mina företagskolegor (;)) för att träffa & prata lite med vårt fadderföretag. Det gick bra. När vi var klara där mötte jag upp Martin i täby centum vilket resulterade i att jag kom hem några tusenlappar fattigare. Vi bokade nämligen en resa till Tunisien över påsklovet! Vi åker den 8 april. Det här är nog det mest spontana jag någonsin har gjort och nu när det handlar om pengar kan jag inte låta bli att bli lite nervös. Men glädjen tar över och gud så glad jag är! Kan inte sluta le. Ska bli underbart! Iberostar here we come!



Nedräkningen kan börja redan nu!
Hhm, låt mig tänka.. 16 dagar kvar då! Woho!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så ni bokade biljetterna! Fan vad härligt. Blir riktigt avis!!



2009-03-24 @ 09:03:54
URL: http://sofiill.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja vi gjorde det :D Ska bli rikitigt härligt! :)

2009-03-24 @ 18:07:10
URL: http://anniiea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0