Torsdag

Veckan börjar gå mot sitt slut och jag har gått och blivit förkyld, igen! Nu har det verkligen brutit ut ordentligt med både hosta och nästäppa och nässprayen har blivit min bästa vän. Har vart hemma från skolan både idag och igår, men känner mig varken bättre eller sämre. Börjar samtidigt bli lite rastlös, att ligga nerbäddad i soffan är skönt första dagen men nu vet'te fasen. Det är ju också tråkigt att ligga sjuk nu när helgen närmar sig och jag som hade planer på att gå ut och ha skoj. Vi får se hur det blir med det. Ett som är säkert är att om jag känner mig som jag gör nu så kommer det inte att hända. Jag hoppas på ett mirakel under natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0