Njursten?

God morgon på er! Är ledig från skolan idag, men har en tid för röntgen på danderyds sjukhus klockan 12.30, så jag är uppe med tuppen i alla fall för att göra mig i ordning. Det är min mage som håller på och kronglar och ställer till med allt detta. Förut var det magkatar och nu låter det som njursten, som måste röntgas. Jag måste erkänna att jag är lite rädd, har aldrig vart på ett sjukhus förut, förutom när de undersökte och tryckte lite på magen förra gången. Så det här kanske räknas som andra gången.. aja, sjukhus är i alla fall skrämande. Men vi får hoppas på att det inte är något, och om, att det kan bli bra. Känner mig lite som en barnunge, men jag vill inte åka dit själv, så nu ska jag gå iväg och ringa martin så att han kan hålla mig sällskap.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till, hoppas det är någon de kan fixa lätt!

2009-03-31 @ 11:36:32
URL: http://sofiill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0