Djurmönstrat & bikinisar

Vad var det nu? En vecka sedan jag skrev sist.. något sånt. Ibland blir det så.

När jag var hemma hos mamma idag så hittade jag den nya h&m-katalog liggandes där lockande på bordet. Är det för att det är en massa vårkläder och att man är så trött på sin gamla tråkiga vinetgarderob som man, varje år den dimper ner i brevlådan, vill köpa allt i den? Även fast det är en massa bikinis och tunna sommarklänningar som man vet att man inte kommer att kunna ha på sig förrens sommarn är här. Jag kan helt enkelt inte rå för det, jag vill ha! Jag tror att det där 'vill ha'et' har ett för stort grepp om mig, för jag kan inte låta bli att suckta efter dessa:


Vill ha sommar! Eller vår i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0