Fredagkväll

Fredagkväll, och jag klarar inte av att sitta instängd en minut till. Är så grymt rastlös just nu efterflera dagar av sjukdom. Är kanske inte helt 100 ännu, men nog ska jag klara av en utekväll. Har precis gjort mig i ordning, även det skönt efter flera dagar utan att ens sminka sig. Haha, att man kan sakna en sådan sak. Men jag antar att det är skönt att titta in i spegeln och se någolunda pigg ut istället för att stirra in i ett aldeles blekt och sjukt ansikte. Aja, nu måste jag göra i ordning det sista och sedan springa iväg till bussen.

Ni får ha en bra fredagkväll gott folk!

Kommentarer
Postat av: Sofie

När hade du din studentskiva Anna, jag o Robin kommer!

2009-03-16 @ 16:44:29
URL: http://sofiill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0