Skorskorskor

Hej på er! Kom nyss hem från en liten shoppningtur. Hittade en massa fina saker, men jag hade kraften att stå emot det mesta. Tyvärr orkade jag inte hela vägen, i den sista affären blev det snarare lite tvärtom. Hittade tre par gudomliga skor till riktigt billiga priser, så de var bara tvugna att följa med mig hem. Dessvärre kunde jag inte riktigt bestämma mig mellan de mörkbruna och de ljusbruna så det fick bli båda. Men det var ju inte så mycket pengar att tjaffsa om så jag får kolla med mamma om hon kanske vill ha ett par när jag har bestämt mig för vilka jag gillar bäst.

Från Deichmann allihop.
De två övre kostade 169 kr styck och de understa 229 kr. Det kallar jag härligt!
 

Kommentarer
Postat av: Malin

åh fina skor! Vart ligger denna underbara affär?;D

2009-03-31 @ 12:28:55
URL: http://malsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0