Nu drar det igång

Dåligt uppdatering, jag vet. Förstår inte varför jag inte kommer igång med det här. Har väl gått och blivit en alldeles för slapp människa. Jag har dock kommit igång med träningen nu, ett steg i rätt riktning. Spinning i 45 minuter både i torsdags och fredags och i fredags även body pump en timme. Går mot starkare tider nu, kanske ett gott tecken även för bloggningen. Vi får se.

I morgon är det i alla fall årets första studentskiva, en P-skiva. Man ska alltså klä ut sig till något på P. Jag och Sofie har gått och klurat i flera dagar nu på vad vi ska vara, har vart lite tricky, men jag tror faktiskt att vi har prickat in det. Vi har försökt hålla det lite hemligt så ni får helt enkelt vänta och se. Jag har suttit och pysslat lite med det idag, det kommer att bli supersnyggt! Jag har iofs bara testat runt lite, det mesta ska vi göra i morgon när vi ses hemma hos mig innan. Det kommer bli gooood! :D


Jag som pirat för två år sedan, skulle kunnat funka, men tråkigt med samma sak.
 Nej, nu bli det något helt annat.

Kommentarer
Postat av: Sofie

vad vi är duktiga! Vi får göra ett "schema" för nästa vecka med vilka pass vi bör gå på. Vi är bjudna till ströis ikväll förresten, lite förkrök och smink-grejs you know.. Men jag kommer till dig innan det så får vi gå upp till henne sen eller nått! :) Om du tycker det låter bra?

2009-03-29 @ 10:50:49
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0