Veckans tema: SOL

Ååh vad underbart det är med sol! Man känner verkligen hur kroppen börjar njuta! Den som säger att vintern är bästa årstiden har fel. Det här med att gå upp på morgonen och det första man gör är att gå ut och lägga sig solen går ju inte att slå!

Dagarna som gått:

I måndags var jag med Sofie, låg vid hennes pool och skvallrade lite om vad hon vart med om under sin vecka i Spanien. Alltid lika roligt! Och extra skönt att det kunde göras ute i solen.

Igår, tisdag, var det också solhäng som var dagens aktivitet. Plus att jag fick träffa Martin som för tillfället är en arbetande och väldigt upptagen man. Så det var mysigt!

Idag är planerna lite oklara. Jag och Sofie försöker dra ihopp ett roligt gäng och dra ut och sätta oss i solen senare, men tyvärr utan framgång. Alla människor är antingen otaggade eller jobbar, hmm.. det gillar jag icke! Men men vi får se. Tegel blir det ikväll i alla fall, det är ett som är säkert!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0