Så var man uppe med tuppen!

.. Eller till tuppen, kanske. Sent blev det igår i alla fall. Kanske inte sent i ordningen av att jag kom hem, men uppe stannade jag ett tag och väntade på min älskling som traskade in vid halv fyrasnåret. Men det var schysst. Låg och kollade på superpogramet Paris Hilton's New BFF, så mig gick det ingen nöd på.

Och på tal om BFF så hade jag en date med min BFF Sofie igår. Vi bestämde träff i Täby där vi köpte med oss mat från Taco Bar och gick och satte oss i det sköna gröna. Törsten släckte vi med vin. Solen var med oss in i det allra sista, då det var dags att traska vidare till Tegel. Vilket var riktigt gött! Tegel kom väl aldrig igång riktigt, vilket var en liten besvikelse. Men vi får hoppas på att det var för att det är så tidigt på sommaren ännu.



Nu tänkte jag gå ut i solen, bye bitches! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0