Jag vill också ut i solen!

Nu sitter jag alltså här igen, solen skiner, jag har vaknat för sent, bryr mig inte (?) och det första jag gör är att sätta mig vid datorn.. What!? Vad är det frågan om?Jo, jag skulle berätta lite om min dag igår ja. Vad spelar det egentligen för roll om jag går ut nu eller om 10 minuter? Solen kommer vara kvar!

Dagen var väl inte värst speciell, en typis Anna-sommar-dag där inte så mycket speciellt händer, bara glider runt i solen. Framåt kvällningen däremot drog jag och martin ihop ett härligt gäng och åkte ut till ekskogen och våldgästade Sofie. Det blev lite mysigt grill vid poolen, lite dart, springtävlingar och lite häng på ett mysigt berg. En mysig kväll helt enkelt!

Nu när jag har en riktigt proffskamera så var ju den of course med, men jag lägger upp lite bilder senare! Nu ska jag OCKSÅ gå ut i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0